
DEFINITIE - Target marketing is een marketingaanpak waarbij de organisatie zich, in tegenstelling tot massamarketing, richt op specifieke identificeerbare (potentiële) afnemers.
OMSCHRIJVING - Bijvoorbeeld het seizoensbier van Heineken. Heineken richt zich in dit geval al op een kleinere groep mensen die het gewone bier niet goed genoeg v...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074

DEFINITIE - Target marketing is een marketingaanpak waarbij de organisatie zich, in tegenstelling tot massamarketing, richt op specifieke identificeerbare (potentiële) afnemers.
OMSCHRIJVING - Bijvoorbeeld het seizoensbier van Heineken. Heineken richt zich in dit geval al op een kleinere groep mensen die het gewone bier niet goed genoeg v...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074

Het bepalen van de markten/marktsegmenten waar de organisatie de beste kans heeft op succes met haar producten en diensten.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Het bepalen van de markten/marktsegmenten waar de organisatie de beste kans heeft op succes met haar producten en diensten.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.